0147156388

Jumaat, 5 Disember 2014

TABITA SKINCARE SET EXCLUSIVE


TABITA SET EXCLUSIVE

RM135 TAK TERMASUK POS
(POS SEM RM7 / SARAWAK RM10 / SABAH RM11)

HARGA BORONG ?? HARGA PROMOSI ?? BOLEH HUBUNGI KAMI ..

🌿🌷 CARA ORDER🌿🌷

SMS/WHATSAPP : 014 7156388 / 013 5982374
FACEBOOK : AIRA BEAUTYCARE
FB PAGE : D'AIRA BEAUTYCARE
INSTAGRAM : AIRA BEAUTYCARE




KEBAIKAN TABITA SKINCARE
Menghilangkan jerawat
Memutihkan Kulit
Meratakan lubang dan bekas jerawat
mengecilkan pori2
mencerahkan kulit
menghilangkan flek2 di wajah dan pigmentasi / warna kulit tak rata
membuat kulit tanpak bercahaya
menegangkan kulit
Tabita skincare menggunakan estrak papaya sebagai bahan utam. Estrak papaya sudah sangat dikenali khasiatnya untuk mencerahkan kulit dan mengatasi pigmentasi serta menstabilkan keadaan kulit (berminyak jadi normal, yang kering jadi normal). Sesuai untuk semua jenis kulit.


Estrak papaya mengandungi Vitamin A, C dan E. Vitamin A mengeringkan jerawat dan membuat jerawat tidak tumbuh lagi. Vitamin C mencerahkan warna kulit. Produk ini tidak menggunakan bahan seperti MERCURY dan HYDROQUINON yang sangat berbahaya. Semua produk Tabita sangat selesa dan tanpa ada kesan sampingan.






CARA PENGGUNAAN TABITA
Mula2 pakai cleanser sapu semua bahagian muka dan leher lepas tu bilas. Dah bilas biar muka tu kering sendiri buatlah apa korang nak buat...halakan muka kat kipas ker....lompat jauh ker....suruh suami tiup2 muka ker janji kering. Bila dah kering baru pakai toner dap2 kat muka. Lepas tu baru pakai day or night cream.


Kalau muka korang yang banyak sel mati lagi mungkin akan pedih sikit pada permulaan. Muka akan menjadi pijar dan kemerah-merahan. Harap korang boleh bertahan ini proses pemulihan kulit mati yang degil kat muka. Kulit akan mengelupas dan gatal2 tapi jgn garu dap2 jer guna jari. :) JANGAN RISAU OK 



TESTIMONI


































Tiada ulasan:

Catat Ulasan