0147156388

Rabu, 2 September 2015

KOPI SUPERBEST POWER


KOPI PRACAMPURAN SUPERBEST POWER

RM27.90 TAK TERMASUK POS
(POS SEM RM7 / SARAWAK RM10 / SABAH RM11)

HARGA BORONG ?? HARGA PROMOSI ?? BOLEH HUBUNGI KAMI ..

🌿🌷 CARA ORDER🌿🌷

SMS/WHATSAPP : 014 7156388 / 013 5982374
FACEBOOK : AIRA BEAUTYCARE
FB PAGE : D'AIRA BEAUTYCARE
INSTAGRAM : AIRA BEAUTYCARE




Kopi Pracampuran Superbest Power diperkaya dengan aroma dan rasa yang enak dari biji kopi Arabica bersama gabungan Tongkat Ali, Ubi Jaga dan Ganoderma yang berupaya meningkatkan tenaga dan kecergasan tubuh badan di samping membantu memelihara kesihatan dalaman anda.


Kandungan: 20 paket





KHASIAT KOPI PRACAMPURAN SUPERBEST POWER
Membekalkan tenaga dan stamina
Membantu mengatasi masalah kencing manis
Membantu merawat gout
Melancarkan peredaran darah
Mengurangkan tekanan darah tinggi
Menyingkir toksin dalam tubuh
Mencegah pembentukan kolesterol dalam salur darah
Membantu mengatasi masalah migrain, kebas, sakit sendi dan otot








KANDUNGAN KOPI PRACAMPURAN SUPERBEST POWER

Tongkat Ali:
Tongkat Ali mengandungi sebatian aktif seperti eurikomanon, eurikomalakton dan eurikomanol yang berupaya meningkatkan hormon testosteron sekaligus menggalakkan fungsi seksual kaum lelaki di samping menjana penghasilan tisu testis dan prostat yang sihat, mengukuhkan tulang dan otot serta meningkatkan tahap tenaga fizikal. Herba ini juga adalah agen anti-oksida yang berfungsi mencegah kerosakan sel dan mengurangkan risiko kanser selain berperanan membakar lemak, melambatkan proses penuaan serta mengawal tahap tekanan darah.

Ganoderma:
Herba yang digelar herba ajaib ini amat terkenal dalam perubatan tradisional Cina kerana khasiatnya yang tinggi. Ganoderma Lingzhi mengandungi 16 jenis asid amino yang bersifat antioksidan dan berperanan membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menyeimbangkan protein dalam badan serta melembap dan menghaluskan kulit. Herba ini juga kaya dengan protein, polysaccharides dan triterpenes yang membantu menggalakkan pertumbuhan semula sel, melambatkan penuaan, meningkatkan sistem imunisasi. Di samping memelihara hati daripada kerosakan, Ganoderma Lingzhi juga berupaya menyahtoksin, melegakan alahan, meningkatkan tahap tenaga dan metabolisme, menggalakkan keupayaan mental serta menstabilkan tahap tekanan darah dan kadar gula dalaam darah.

Ubi Jaga:
Ubi Jaga mampu meningkatkan tenaga jasmani dan seksual kaum lelaki selain meningkatkan tahap metabolisme dan menstabilkan tahap tekanan darah sekaligus memelihara kesihatan tubuh badan.

Kopi Arabica:
Kopi tinggi kandungan antioksidan serta mengandungi khasiat dari sumber vitamin B-kompleks, potassium, mangan, magnesium dan niacin yang berupaya menyingkir toksin dari tubuh badan, meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan tubuh serta menggalakkan fungsi otak seterusnya meningkatkan daya tumpuan dan memori. Kopi juga mampu meredakan tekanan, meningkatkan tahap metabolisme di samping membantu mengurangkan risiko serangan diabetes, strok dan kanser.

Krimer Bukan Tenusu:
Pengganti susu atau krimer ini terhasil daripada lemak sayuran dan mengandungi sirap glukos yang memberikan sedikit rasa manis kepada krimer bukan tenusu. Ia bebas laktosa dan sesuai untuk mereka yang alah terhadap bahan tenusu. Krimer bukan tenusu mempunyai jangka hayat yang lebih lama di samping mampu menstabilkan rasa dan haba minuman.



CARA PENGAMBILAN KOPI PRACAMPURAN SUPERBEST POWER

Bancuh 1 paket Kopi Pracampuran Superbest Power bersama 200 ml air panas
Ambil setiap pagi dan petang untuk kecergasan berpanjangan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan