0147156388

Isnin, 20 Oktober 2014

CURCUMA MANGGA CURE (CCM) PENAWAR REDUNG NO.1 !!!!


Curcuma Mangga Cure (CMC) - Penawar Resdung No.1

3O BIJI : RM35 TAK TERMASUK POS
(POS SEM RM7 / SARAWAK RM10 / SABAH RM11)

HARGA BORONG ?? HARGA PROMOSI ?? BOLEH HUBUNGI KAMI ..

🌿🌷 CARA ORDER🌿🌷
SMS/WHATSAPP : 014 7156388 / 013 5982374
FACEBOOK : AIRA BEAUTYCARE
FB PAGE : D'AIRA BEAUTYCARE
INSTAGRAM : AIRA BEAUTYCARE





Siapa ada masalah ni ??
Gatal-gatal di kawasan muka - hidung, kawasan di sekitar hidung, dahi, mata, telinga, lelangit dan tekak - yang teruk.
Hidung kerap berair walaupun tidak selsema.
Kerengsaan hidung, dalam tekak dan telinga.
Pening kepala.
Sakit kepala.

Tanda-tanda ini muncul berulang kali terutamanya:
Selepas mengambil makanan laut, makanan yang diperam (belacan, cencalok dsb) atau berMSG (ajinomoto). Terdapat juga bahan kimia pengawet yang boleh merangsang resdung.
Pada waktu pagi, pada cuaca terlalusejuk (atau keadaan berhawa dingin) dan di tempat-tempat berhabuk.
Anda mungkin mengalami resdung




CURCUMA MANGGA CURE, merupakan pil yang dihasilkan dari KUNYIT PUTIH dan beberapa herba semulajadi lain. Kunyit putih ini telah lama digunakan di Indonesia sama ada di dalam kosmetik atau perubatan, jadi tidak hairanlah penduduk-penduduknya berkulit MULUS dan GEBU.. Anda mungkin tahu kebanyakan jamu-jamu di Malaysia adalah asalnya dari Indonesia, sebab itu 'ibu-ibunya' kekal cantik walaupun telah berusia. Mereka amat-amat mementingkan kesihatan dan kecantikan. Kini rahsia mereka sudah pun terbongkar melalui Curcuma Mangga Cure... Bukan sahaja dapat merawat resdung malah pelbagai lagi penyakit seperti kanser, kegatalan, dan lain-lain. 
CMCure diperbuat daripada bahan utama iaitu KUNYIT PUTIH.

APA ITU KUNYIT PUTIH?
Kunyit putih ini mempunyai ciri tertentu, antara lain bintik umbinya seperti umbi jahe dan berwarna kuning muda (krem). Dalam keadaan segar baunya seperti buah mangga kuini dan bila telah diekstrak atau dijadikan bubuk, warnanya tetap kuning muda (krem).
Meski demikian, cuma kunyit putih jenis mangga (Curcuma Mangga) yang tumbuh terbatas di tempat yang bersuhu dingin di Indonesia, yang dapat mencegah atau mengubati kanser. 


LADANG KUNYIT TERBESAR



KAJIAN DAN PENCARIAN
Umum di Malaysia hanya mengenali kunyit yang berwarna kuning Jingga dan kebanyakkan digunakan dalam masakan dan perubatan. Namun, penemuan Syarikat ini terhadap penggunaan Kunyit Putih masih sangat kurang dan masih tidak ada kajian mengenainya di sini. Menurut kajian yang telah dibuat oleh seorang doktor di Jakarta Selatan (Puskesmas di Kulon Progo) mendapati kandungan dalam kunyit tersebut mengandungi Tianin, Amilum, Kurkumin, Minyak Atsiri, Gula, Saponin, Damar, Flavonoid, dan Protin Toksis. Mereka telah menbuat ujikaji secara farmakologi dan toksikologi pada binatang. Keberkesanannya telah dilihat sendiri oleh doktor tersebut yang menghidap kanser payudara yang hanya dijangka hidup dalam 2 bulan.


Di Kepulauan Jawa (Indonesia), Kunyit Putih biasanya digunakan untuk menurunkan suhu demam, sedangkan di Dayak untuk mengubati batuk darah dan keracunan makanan. Bagi wanita yang sedang menjalani masa nifas, Kunyit Putih berperanan sebagai pembersih rahim. Kunyit Putih juga boleh dikunyah sebagai pengurang bau nafas. Rebusannya bisa mengubati sakit gigi, pencernaan dan angin dalam badan.
Dengan kandungan aktif yang dimilikinya, Kunyit Putih dapat membantu untuk menyembuhkan Kanser dan Tumor, Gastrik, Buasir, Radang Kerongkong, Radang hati, Bronkhitis, Tonsil, Kesakitan Haid,Keputihan, Jerawat, Bisul, Diabetes, dan Asma, Darah Tinggi, Strok, Sakit Jantung, Asid Perut, serta menurunkan Kolesterol.




MENGAPA KUNYIT PUTIIH?
Syarikat ini memilih untuk menghasilkan kapsul kunyit putih adalah bagi merawat kanser yang mana umum mengetahui kanser mencatatkan peratusan yang tertinggi di Malaysia. Seperti mana yang kita tahu, terdapat banyak jenis perubatan yang dicipta bagi merawat kanser tetapi tidak semuanya berkesan. Penemuan ini ternyata membawa khasiat yang sangat bagus untuk merawat kanser dan yang paling terbaik adalah ianya bukan sahaja dikhususkan untuk merawat kanser tetapi kandungan khasiat kunyit putih itu sendiri dapat merawat penyakit lain seperti: 

membantu menyembuhkan masuk angin, dan sakit perutmenghilangkan kulit lebam akibat lukamenyembuhkan penyakit kansermembantu menyembuhkan penyakit tumormencegah kerosakan sistem rahim, membantu mengurangi berat badan (sangat bagus bagi anda yang sedang diet)menyembuhkan asma dan sesak nafasmampu menghentikan pendarahan, sebagai sumber antioksidan alamimembantu merangsang produksi sel darah merah, menyegarkan kulit dan menyihatkan badan secara alamimengurangkan resdung dan bau mulut yang berpunca darinya.


CMCure ini terdapat di dalam 2 packaging iaitu utk percubaan (Trial Pek) & Full Pack!


PRODUK NI ADA KELULUSAN KKM..


TESTIMONI




































Tiada ulasan:

Catat Ulasan