0147156388

Isnin, 10 Oktober 2016

B'LOVERA SCRUB COFFEE



B'LOVERA SCRUB COFFEE

30 GRAM : RM15 TAK TERMASUK POS

100 GRAM : RM20 TAK TERMASUK POS

(POS SEM RM7 / SARAWAK RM10 / SABAH RM11) 

HARGA BORONG ?? HARGA PROMOSI ?? BOLEH HUBUNGI KAMI ..

🌿🌷CARA ORDER🌿🌷
SMS/WHATSAPP : 014 7156388 / 013 5982374
FACEBOOK : AIRA BEAUTYCARE
FB PAGE : D'AIRA BEAUTYCARE
INSTAGRAM : AIRA BEAUTYCARE



SCRUB COFFEE BY B’LOVERA QUTY ialah scrub yg diperbuat drpd biji kopi arabica dan campuran vitamin A & C, 100% beraroma kopi dan bebas dari bahan kimia.


KELEBIHAN SCRUB COFFEE BY B’LOVERA QUTY
✔ Menanggalkan sel kulit mati
✔ Mencerahkan & menghaluskan kulit
✔ Merawat masalah jerawat dan jeragat
✔ Memudarkan parut dan melicinkan kulit
✔ Melancarkan peredaran darah
✔ Membantu mengurangkan selulit
✔ Membuang kulit2 kasar
✔ Melicinkan tumit kaki yang merekah


KEISTIMEWAAN SCRUB COFFEE BY B’LOVERA QUTY
✔ Aroma biji kopi asli segar yang boleh buat satu rumah anda wangi
✔ Sangat baik untuk skin repairing lagi-lagi kalau anda ada masalah selulit di peha atau di lengan
✔ Melembapkan kulit muka dan badan. Kalau kulit anda selalu menggelupas disebabkan cuaca yang panas dan selalu duduk dalam aircond, tidak perlu nak sapu losyen setiap setengah jam! Sebab kopi adalah agen yg amat baik untuk melembapkan kulit
✔ Hilangkan masalah kulit kusam dalam 5minit. Macam tak percaya kan? Tapi kalau anda memang tak confident dengan kulit muka yang kusam sebab ada jerawat, jeragat tu jangan risau ok sebab scrub ni mmg baik untuk masalah seperti ini
✔ Last sekali, ada parut jerawat dekat badan? Jgn risau ia juga akan ok kalau guna scrubvcoffee secara konsisten, 1 bulan je boleh hilang, insyaALLAH



MANFAAT MENGGUNAKAN SCRUB COFFEE BY B’LOVERA QUTY


MENANGGALKAN SEL KULIT MATI
Ini memang sangat-sangat betul, memang nampak la daki-daki tu berlalu pergi bersama scrub kopi tadi selepas membilas. Sel kulit mati tu la kulit kusam yang kering bagai.

MENCERAHKAN KULIT
Bila sel kulit mati tanggal, kulit akan jadi lebih cerah dan tona kulit sekata. Sangatlah sesuai uolls scrub kat bahagian-bahagian terlindung dan pelipat yang gelap tu. Plus, scrub kopi ni ada kandungan Virgin Coconut Oil yang tinggi Vitamin E yang sangat membantu untuk mencerahkah kulit.

SEBAGAI EXFOLIATOR
Okay, saya pun tak tahu nak explain exfoliator ni apa in Malay. Apabila digoogle, exfoliator adalah sebagai bahan untuk menanggalkan sel kulit mati. Kulit kita ni setiap hari tumbuh baru dan sel kulit lama setiap hari akan naik ke permukaan paling atas. Bila kita sapukan exfoliator a.k.a scrub kopi ni, kulit lama akan tanggal dan kulit lebih lembut dan muda remaja.

MELEMBUTKAN KULIT
See, kulit lebih lembut taw bila kita ber-scrub ni. Lebih2 lagi dalam scrub kopi ni ada minyak zaiton, minyak kelapa dara. Kedua2 bahan ini sangat membantu untuk melembutkan kulit. Malah, memberi kelembapan kepada kulit.

PENGHILANG STRESS
Bila kita ber-scrub dengan kopi ni, memang akan ada bau aroma kopi ketika menyental. Bau aroma ground coffee yang digunakan sangat menenangkan. Bukan macam bau jamu yang memeningkan. A big YAY for scrub coffee!


CARA MENGGUNAKAN SCRUB COFFEE BY B’LOVERA QUTY
✔ Boleh digunakan pada badan dan muka
✔ Gunakan 2 @ 3 kali dalam seminggu
✔ Lumurkan ke bahagian yang ingin discrub, usap dengan lembut kemudian bilas hingga bersih


Tiada ulasan:

Catat Ulasan