0147156388

Selasa, 21 Februari 2017

DCL JUS BIDADARI


DCL JUS BIDADARI

RM49 TAK TERMASUK POS
(POS SEMENANJUNG RM7 / SARAWAK RM10 / SABAH RM11 ) 

HARGA BORONG ?? BOLEH HUBUNGI KAMI .. MIN 5 PCS ^^


CARA ORDER :
 SMS / WHATSAPP : 014 7156388 / 013 5982374
FACEBOOK : D'AIRA BEAUTYCARE / D'AIRA BEAUTYCARE II
FB PAGE : D'AIRA BEAUTYCARE



Bidadari Besar Dcl merupakan produk DCL yang dicipta untuk kesihatan menyeluruh dan keanggunan wanita sejati. Di rumus khas oleh mereka yang arif tentang keperluan seorang wanita.


KHASIAT
Terdapat pelbagai khasiat dan kelebihan Bidadari Besar Dcl sekiranya di amalkan oleh wanita. Bidadari Besar Dcl mampu memberikan kebahagiaan rumahtangga serta mengembalikan tenaga seksual wanita yang telah sekian lama hilang dimakan usia. Penjagaan tenaga batin ini penting untuk keharmonian rumahtangga.
Membina keyakinan diri dan kebahagiaan rumahtangga
Meningkatkan kesihatan dalaman dan kecantikan.
Mengatasi masalah senggugut dan keputihan
Menghilangkan bau badan & mulut
Menguatkan otot dan menyempitkan faraj
Membina dan mengecutkan rahim
Menegangkan payudara
Membantu merawat luka dalam perut dan selepas pembedahan
Menguatkan sistem kemutan
Menambahkan kolegen dalam badan
Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif kepada pasangan semasa hubungan kelamin
Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah.
Melegakan panas badan



KANDUNGAN
Ramuan produk Bidadari Besar Dcl adalah madu asli, sireh, akar serapat, kacip fatimah, kurma, manjakani, serai, jarum mas, asam jawa dan herba-herba terpilih. Setiap bahan-bahan tersebut mempunyai khasiat semula jadi dimana ia mampu meningkatkan tahap kesihatan dalaman wanita.

Madu Kaya dengan zat galian penting seperti Kalsium, fosforus, Sulfur, Karbon, zat besi, natrium, kalium, Klorin, Magnesium, Iodin, Kuprum, Manganese dan silikon serta kaya dengan vitamin-vitamin seperti A, B kompleks, C, D dan E. Madu sangat mudah dan cepat diasimilasikan dan cepat membekalkan tenaga yang diperlukan oleh badan, sangat baik untuk buah pinggang dan mempertingkatkan system imunisasi tubuh.

Sireh Terbukti sangat berkesan mengatasi masalah angin dalam badan, lemah badan, serak kerongkong, mulut berbau dan lain-lain masalah mulut, hidung dan lapisan dinding perut. Sirih dengan adunan lain-lain ramuan bertindak membantu membina rahim dan system peranakan.

Akar Serapat Sering digunakan secara tradisional dengan menggabungkan bersama-sama herba-herba lain (selalunya kacip fatimah dan lain-lain). Sangat berkesan untuk membina rahim, mengetatkan faraj dan meningkatkan system kemutan.


Kacip Fatimah Terbukti boleh merawat buasir, penyakit tulang dan sangat baik untuk perempuan lepas bersalin bertujuan untuk mengetatkan rahim serta membantu mengetatkan faraj.

Kurma Kaya dengan protein, sertat, vitamin A dan C, Zat Mineral atau galian seperti besi, kalsium, sodium dan potassium, membantu menyerap tenaga dengan segera, mencegah bengkak usus, membaiki sistem saraf, tekanan, menguatkan ingatan, meredakan tekanan darah tinggi dan meningkatkan tenaga seksual.


Manjakani Terbukti membantu mengatasi masalah buasir, keputihan, anti kanser dan mengetatkan faraj.

Serai kandungan `Citral’ di dalamnya berkesan membantu proses pencernaan, melegakan kekejangan, ketegangan otot, sengal-sengal dan sakit kepala. Pati minyak di dalam serai membantu meredakan senak dalam perut disebabkan angin dan membantu mengurangkan bau badan (khususnya tapak kaki). Serai juga membantu menurunkan suhu badan. Ia juga bersifat antiseptik. Kandungan tonik di dalamnya akan merangsang sistem badan. Ianya bertindak sebagai pelali terhadap sistem saraf pusat.

Jarum EmasTerbukti mampu untuk meningkatkan kesihatan dan tenaga seksual.

Asam Jawa Kandungan `Flavonoid’ di dalamnya bersifat anti radang dan membantu pengeluaran peluh. Asam Jawa juga membantu melangsingkan badan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan