0147156388

Jumaat, 3 Februari 2017

NUTRA FEMME


NUTRA FEMME

RM125 TAK TERMASUK POS
(POS SEMENANJUNG RM9 / SARAWAK RM13 / SABAH RM15 ) 

HARGA BORONG ?? BOLEH HUBUNGI KAMI .. MIN 5 PCS ^^


CARA ORDER :
 SMS / WHATSAPP : 014 7156388 / 013 5982374
FACEBOOK : D'AIRA BEAUTYCARE / D'AIRA BEAUTYCARE II
FB PAGE : D'AIRA BEAUTYCARE



Nutrafemme adalah produk pertama keluaran Nutra Living Malaysia dan merupakan produk ikonik yang terhasil dari formulasi NUTRAPLEX21.
NUTRAPLEX21 adalah formulasi yang terdiri dari lebih 21 bahan semulajadi khusus untuk kecantikan dalaman dan luaran.

RAHSIA NUTRAPLEX21
Nutraplex21 adalah gabungan dari 21 semulajadi terpilih yang mengandungi flavonoids, betakerotene dan phytoestrogen  yang merupakan elemen penting untuk membantu seseorang (lelaki atau perempuan) mencapai potensi kewanitaan sepenuhnya.




Wanita Ibarat Bunga, maka haruslah mekar berseri . Perumpamaan ini bererti seseorang wanita haruslah “fully developed” dari segi saiz, bentuk dan warna sepenuhnya.
Bentuk payudara haruslah bulat penuh dan mengikut saiz yang sesuai dengan tubuhnya .
Warna kulitnya pula haruslah berseri tidak kira apa warnanya dan haruslah umpama kelopak bunga yang indah tanpa sebarang cela atau noda.
Rambutnya juga haruslah ikal, lebat berkilat dan tdak mudah gugur.
Itulah wanita namanya

Wanita Ibarat Bunga , usah layu sebelum waktunya, Perumpamaan ini merujuk kepada wanita yang telah berkahwin, telah melahirkan dan berada didalam lingkungan umur 30 awal 40an.

Kebanyakan wanita yang telah melahirkan dilanda dilemma tentang bentuk & saiz payudara yang kendur, perut menggelebeh & buncit, kulit yang mulai kering, kusam dan pudar, parut wajah yang sukar hilang serta berat badan yang mula menaik meskipun mengawal pengambilan makanan.




Secara fizikalnya, mereka sering kelihatan lebih cepat tua dan mula kurang rasa yakin diri akibat dari masalah tersebut diatas.
Jika dikaji secara fisiologi, perubahan ini banyak berkaitan dengan isu perubahan hormon didalam badan. Inilah proses penuaan yang berkadar langsung dengan penurunan estrogen didalam badan.
Nutrafemme dengan formulasi Nutraplex adalah kaya dengan phytoestrogen dan flavoids yang bererti tubuh yang semakin kurang estrogen akan mendapat ganti hormon wanita darinya

Bagaikan kembali muda (kadar estrogen meningkat) , tubuh yang layu iaitu payudara kendur mula menghasilkan semula sel sel kelenjar untuk menyokong bentuk yang kendur agar kembali bulat. Bagi anak gadis yang mempunyai payudara kecil boleh mengharapkan saiz yang lebih besar setalah 4 minggu pengambilan Nutrafemme setiap hari (kecuali sewaktu dating haid) .
Selain itu , phytoestrogen & flavonoids dari tumbuhan menggalakkan pembaharuan semula sel kulit dan kadar pembaharuan yang lebih tinggi akan terus menyegarkan tekstur kulit. Ianya akan ternyata lebih lembab dan akar rambut juga makin kuat . 80% dari wanita yang telah menggunakan NUTRAFEMME menyokong fakta ini.





Selain itu, kandungan kolagen dan ektraks bunga ros dan sakura cherry blossom menjadikan kulit lebih anjal, cerah dan berseri. Kollagen kualiti AAA dari Nutrafemme juga membuatkan payudara lebih pejal.

Mampukah Bunga Layu Mekar Semula usia?
Perumpaan ini merujuk kepada kaum wanita yang telah melewati usia 40an atau berada didalam lingkungan pra-menopaus. Secara khusus, ianya merujuk kepada wanita yang mulai terasa kulitnya kusam, payudara terlalu kendur & lembik, emosi yang tidak keruan , rasa kurang feminine dan hubungan seks yang semakin hambar.
Sekali lagi, dilemma ini berkadar langsung dengan penurunan estrogen didalam tubuh. Didalam Bahasa yang mudah inilah proses penuaan.
Bolehkan kita kembali muda? Secara teorinya “TIDAK” tetapi secara fisiologi, “BOLEH” ditingkatkan estrogen menerusi Hormone Repplacement Therapy (HRT). Sebelum ini HRT adalah suatu rawatan yang tinggi kosnya dan memerlukan suntikan dai doctor bertauliah (General practitioner) atau pengambilan terus pil hormon yang adakalanya menyebabkan tubuh menjadi gemuk, kitaran haid terganggu malahan jeragat diwajah.

Nutrafemme memberikan alternatif selamat yang menerusi formula Nutraplex21 yang kaya dengan phytoestrogen dan flavonoids. 
Jadilah bunga yang mekar selamanya! Berseri tidak kira usianya dan tidak layu sebelum waktunya!  

Di Nutra kami bukan menjanjikan keremajaan , kejelitaan yang tidak realistic. Kami hanya berkongsi pengetahuan dan pengalaman yang dimanfaatkan oleh semua orang terutamanya wanita !


TESTIMONI












Tiada ulasan:

Catat Ulasan