0147156388

Rabu, 15 Februari 2017

QANDEE TABLET


QANDEE TABLET


CARA ORDER :
 SMS / WHATSAPP : 014 7156388 / 013 5982374
FACEBOOK : D'AIRA BEAUTYCARE / D'AIRA BEAUTYCARE II
FB PAGE : D'AIRA BEAUTYCARE


Qandee Tablet Pencerahan merupakan formulasi pencerahan kulit yang diadun daripada yis, kolagen, mutiara dan sakura bersama khasiat vitamin C khusus untuk membantu anda mendapatkan kulit yang tampil lebih cerah, muda dan berseri.

Khasiat Qandee Tablet Pencerahan
Mencerahkan kulit dengan berkesan
Membantu mengatasi masalah pigmentasi dan tona kulit yang tidak sekata
Memperbaiki struktur kulit agar lebih tegang dan berseri
Menjana penghasilan kolagen bagi meningkatkan keanjalan kulit
Mengatasi masalah selulit dan rekahan pada kulit
Mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit
Mengatasi masalah kulit seperti radang, jerawat, jeragat, parut, kulit kusam dan berminyak
Mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus
Memudarkan kesan lingkaran hitam di bawah mata
Melindungi kulit daripada kerosakan akibat pencemaran toksin, jangkitan bakteria dan sinaran radiasi UV
Menyerlahkan keremajaan kulit dari dalam





Kandungan Qandee Tablet Pencerahan

Yis: Yis merupakan sejenis kulat yang tinggi kandungan vitamin B, zat galian dan antioksidan yang bukan sahaja berupaya menggalakkan pertumbuhan sel yang lebih sihat, malah mampu mempercepatkan pemulihan kulit serta melindunginya daripada kerosakan. Ia dapat mengatasi masalah jerawat dan radang serta membantu mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus.

Vitamin C: Vitamin C diperakui kaya dengan kebaikan untuk kecantikan dan keremajaan kulit. Ia bukan sahaja mampu mengatasi masalah tona kulit yang tidak sekata, malah bertindak memelihara kehalusan dan kelembapan kulit, menggalakkan penghasilan kolagen bagi membantu menganjal dan menegangkan kulit serta menjadikan kulit tampil lebih bermaya. Vitamin C juga ternyata berkesan untuk melindungi kulit daripada kerosakan dan proses penuaan kulit yang disebabkan oleh radikal bebas dan sinaran UV.




Kolagen Tripeptide: Kolagen merupakan struktur protein utama yang kaya dengan khasiat untuk kesihatan luaran dan dalaman. Kolagen tripeptide mengandungi 3 jenis asid amino yang mampu membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menyeimbangkan kandungan protein dalam badan serta mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit. Kolagen juga bersifat antioksidan dan berupaya memelihara keanjalan dan keremajaan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan luka pada kulit.

Mutiara: Mutiara yang kaya dengan antioksidan ini diyakini keberkesanannya untuk menyerlahkan keremajaan kulit. Ia berupaya mengatasi masalah pigmentasi meningkatkan kecerahan kulit di samping bertindak melindungi kulit anda daripada kerosakan akibat sinaran UV. Mutiara juga dapat mengekalkan kehalusan dan kelembapan kulit, mengatasi masalah kegatalan serta mengurangkan kesan penuaan seperti kedutan dan garis-garis halus.

Sakura: Bunga sakura yang terkenal di Jepun ini tinggi kandungan antioksidan yang berupaya mencegah proses penuaan kulit di samping kandungan asid caffeic yang berfungsi melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran radiasi UV seterusnya membantu mencegah serangan kanser kulit. Bunga ini juga berupaya menyingkirkan sel kulit mati dan melancarkan peredaran darah terutamanya pada bahagian kulit bagi membantu mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus.




Cara Penggunaan Qandee Tablet Pencerahan

Ambil 1 biji Qandee Tablet Pencerahan sebelum sarapan pagi dan sebelum waktu tidur.
Banyakkan meminum air kosong untuk menggalakkan keberkesanannya.
Elakkan mengambil minuman berkafein dan berkarbonat.
Sesuai untuk peringkat umur 16-60 tahun, ibu hamil (6 bulan ke atas) dan ibu menyusu (bayi berusia 4 bulan ke atas).
Sesuai untuk diamalkan ketika haid atau menstruasi.



TESTIMONI
















Tiada ulasan:

Catat Ulasan