0147156388

Khamis, 23 Februari 2017

SMART COCOA A+


SMART COCOA A+

RM21 TAK TERMASUK POS
(POS SEMENANJUNG RM7 / SARAWAK RM10 / SABAH RM11 ) 

HARGA BORONG ?? BOLEH HUBUNGI KAMI .. MIN 5 PCS ^^


CARA ORDER :
 SMS / WHATSAPP : 014 7156388 / 013 5982374
FACEBOOK : D'AIRA BEAUTYCARE / D'AIRA BEAUTYCARE II
FB PAGE : D'AIRA BEAUTYCARE

Minumam Smart Cocoa A+
Membantu kecerdasan tubuh badan dan minda
Minuman bernutrisi Smart Coco A+ adalah formulasi istimewa yang menggabungkan kebaikan koko, Gingko Biloba, madu, kurma dan kismis yang ternyata berpontensi untuk meningkatkan daya ingatan dan konsentrasi minda di samping membantu meningkatkan kecergasan dan kesihatan tubuh badan.

Khasiat/ Kelebihan/Keistimewaan/Fungsi
1) Membantu menjana perkembangan minda
2) Meningkatkan kecergasan dan kecerdasan minda
3) Merangsang daya tumpuan dan ingatan
4) Membantu meredakan tekanan
5) Mengatasi penyakit lupa
6) Meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan tubuh badan
7) Menguatkan sistem imunisasi bagi membantu mencegah serangan penyakit
8) Mengukuh serta memelihara tulang, gigi dan otot


Kandungan 


Koko:
Koko kaya dengan khasiat dari sumber kalsium, Vitamin A dan karbohidrat serta tinggi kandungan antioksida yang berperanan meneutralkan kesan radikal bebas, membantu mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular, menggalakkan pertumbuhan semula sel, memelihara kesihatan kulit, rambut, tulang, gigi dan penglihatan di samping membekalkan tenaga kepada tubuh badan, sistem saraf dan bahagian otak seterusnya menjana kecergasan dan kecerdasan minda.
Kismis: Kismis merupakan buah anggur yang telah dikeringkan serta kaya dengan khasiat dari sumber kalsium, zat besi, kalium, vitamin C dan B6, serta folat yang berupaya memelihara sistem saraf, membina tulang dan gigi yang sihat, menstabilkan tekanan darah serta membantu pembentukan kolagen di dalam tubuh. Selain membantu menjana penyerapan zat besi ke dalam badan, kismis turut mampu membantu meningkatkan tahap tenaga fizikal di samping membentuk sel darah merah yang amat penting bagi peredaran darah ke seluruh tubuh termasuk bahagian otak sekaligus merangsang daya memori dan tumpuan.
Madu: Madu merupakan manisan yang dihasilkan oleh lebah menggunakan nectar bunga dan terdiri daripada glukosa dan fruktosa yang berupaya membekalkan tenaga kepada tubuh badan. Ia mengandungi vitamin B kompleks, magnesium, fosforus, mangan dan potassium yang berperanan memelihara kesihatan tulang dan gigi selain meningkatkan tahap metabolisme, menggalakkan fungsi otak dan sistem saraf, serta menstabilkan tekanan darah. Selain berupaya meningkatkan sistem imunisasi yang berperanan mencegah daripada penyakit seperti gout, alahan dan masalah sendi, madu turut bertindak sebagai agen antioksida dan antiradang di samping membantu menggalakkan proses pemulihan luka dan memelihara kesihatan kulit.
Kurma: Kurma sememangnya kaya dengan kebaikan untuk memelihara kesihatan tubuh. Ia tinggi kandungan potassium, serat dan mangan yang berupaya memelihara sistem saraf dan jantung serta membantu melancarkan proses pencernaan. Manakala Vitamin B6 di dalam kurma pula berupaya menggalakkan penghantaran oksigen ke bahagian organ dalaman tubuh termasuk otak sekaligus membantu meningkatkan tahap tenaga di samping meningkatkan daya tumpuan dan memori serta membantu meredakan tekanan.
Malt: Malt merupakan bijiran yang telah dikeringkan serta tinggi kandungan asid amino, vitamin B-kompleks, serta mineral seperti zink, kalsium, magnesium dan fosforus yang mampu membekalkan tenaga jasmani, menggalakkan penghasilan protein dalam tubuh badan, meningkatkan kadar metabolisme seterusnya membantu anda mengawal berat badan.
Ginkgo Biloba: Turut dikenali sebagai pokok Maidenhair, Ginkgo Biloba yang bersifat antioksidan ini diiktiraf oleh pengamal perubatan tradisional kerana khasiatnya yang berupaya meningkatkan pengaliran darah dan bekalan oksigen ke bahagian otak sekaligus membantu meningkatkan daya memori dan pemikiran terutamanya pesakit Alzheimer vascular dementia.


Cara Penggunaan
1) Tuangkan 1 paket ke dalam secawan air panas.
2) Kacau dan hidangkan.

Boleh juga dimakan begitu sahaja tanpa perlu membancuhnya bersama air terlebih dahulu.
Disyorkan untuk mengambil 1 hingga 2 paket setiap hari.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan